Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Verzending
    Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur geplaatst en betaald worden versturen wij dezelfde dag! Feestdagen vallen hier buiten.

    Post.nl levert in de meeste gevallen binnen 1 dag (binnen Nederland). Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een email waarin je hierover wordt geïnformeerd. Bestellingen die in het weekend en feestdagen worden geplaatst worden de eerst volgende werkdag verwerkt. De verzendkosten zijn inclusief handelingskosten, BTW en verzendmateriaal.

    Verzendkosten Nederland:
    - voor16:00uur besteld € 4,99 (inclusief track & trace)
    - voor 16:00 uur besteld gratis verzending boven de  € 50,00

    Verzendkosten België:
    – € 8,50 pakketpost (inclusief track & trace)
    – gratis verzending boven de  € 100,00

    Pre-orders
    Let op: bij het plaatsen van een bestelling met een pre-order wordt alles in één keer verzonden. Mocht je bepaalde producten die wel op voorraad zijn eerder willen ontvangen let er dan op dat je deze apart besteld i.v.m. de verzendkosten.

    Bestel je gepersonaliseerde artikelen of artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden.

    Retourneren
    Is je bestelling toch niet helemaal naar je zin? Retourneren is geen probleem. Binnen 14 dagen na levering kun je je artikelen zonder opgaaf van reden retourneren. Daarnaast is het de verantwoordelijkheid van de klant om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen en of beschadigingen. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem binnen de 14 dagen zo snel mogelijk contact op met [email protected] voor een passende oplossing. Voordat je overgaat tot retourneren, lees dan nog even ons artikel hieronder over duurzaamheid, want samen maken me we de wereld een stukje beter en groener.

    Duurzaam online shoppen, doe je mee?
    Online shoppen is makkelijk en snel. Geen last vast parkeerplekken zoeken, geen parkeergeld betalen, geen hordes mensen om ons heen, geen wachtrijen bij de kassa’s en je hebt alles vaak de volgende dag in huis. Kortom, shoppen is nog nooit zo makkelijk en snel geweest. Bij Jetjes & Jobjes staat het consumenten gemak dan ook hoog in het vaandel! Er schuilt echter ook een keerzijde aan het gemak van het online shoppen: namelijk de retouren.

    De meeste klanten zijn zich niet altijd bewust van de impact van hun online koopgedrag. De toename van het aantal retouren veroorzaakt namelijk een hogere CO2-uitstoot. Als klant is het super fijn om te weten dat een artikel ook weer geretourneerd kan worden. Sterker nog, dit is in de wet opgenomen!Maar wat kan jij er aan doen om iets groener te shoppen?

    Bestel de items niet in verschillende maten, maar check de afmetingen bij de product omschrijvingen. Kom je er niet helemaal uit en twijfel je nog?  Vraag het aan onze klantenservice, deze kun je eenvoudig benaderen via onze online chat.

    Retourneer zo min mogelijk
    Mocht je toch iets gekocht hebben wat achteraf toch niet bevalt of past bij jouw party styling, dan is het meer voor de hand liggend dat je de artikelen retourneert. Maar wist je dat er ook andere opties zijn?

    - Misschien heb jij wel het perfecte cadeau gekocht voor een aanstaande verjaardag.
    - Of is een vriend of vriendin wel super geïnteresseerd in jouw artikel(en), voor zijn of haar volgende feestje. Bekijk deze opties eerst eens!

    Door steeds meer bewustwording te creëren bij onze klanten kunnen we er samen voor zorgen om de retouren te verminderen en dus samen minder CO2 uit te stoten. Samen naar een schonere wereld. Begin bij jezelf!

    Wil je je artikel(en) toch retourneren? Zo ga je te werk:
    – Stuur een email met jouw retour verzoek en ordernummer naar [email protected]
    – Verpak alleen de ongeopende artikelen dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden.
    - Jetjes & Jobjes stuurt je op aanvraag een retourlabel toe. Print deze uit en bevestig deze op de retour verpakking.

    De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:
    – De artikelen zijn niet gebruikt
    – Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
    – Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
    – Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
    – Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.  

    Let op: mocht je door het retourneren onder het gratis verzendbedrag uitkomen, dan worden de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

    Hieronder volgt een voorbeeld hoe dit in zijn werk gaat:
    1) Je hebt voor bijvoorbeeld  € 25- aan party goodies gekocht en je besluit voor € 15,- aan artikelen te retourneren. Je ontvangt dan ook binnen 7 werkdagen,  € 15,-  retour.
    2) Je hebt voor bijvoorbeeld € 75,00 aan party goodies gekocht en je besluit voor € 35,00 aan artikelen te retourneren. De waarde van de bestelling bedraagt dan nu geen € 75,00 maar € 75,00 – € 35,00 = € 40,00. Hierdoor vervalt het recht op gratis verzending. Het te ontvangen bedrag is dan € 40,- minus de bijbehorende verzendkosten.

    Hoe lang duurt het voordat ik het terug te storten bedrag op mijn rekening heb staan?
    Zodra wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen.

    Je kunt je artikelen retourneren naar onderstaand adres:
    Jetjes & Jobjes
    Liesbeth Tilanusplein 21
    5122 BH Rijen
    Nederland

    Let op: de kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper.

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »