Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    1.1 Ik zoek een specifiek product, kan ik dit bij jullie kopen?

    Zoek je iets en kun je het niet vinden? Neem even contact met ons op, dan kijken we met je mee!

    1.2 Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

    Als je een product aan klikt kun je direct zien of een product is verkocht of niet. Wanneer het product is uitverkocht staat er "NIET OP VOORRAAD. Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Stuur ons dan een emailtje. We nemen dan contact op met onze leveranciers om te kijken of zij het item nog op vooraad hebben. Zo ja dan bestellen we het natuurlijk graag voor je na. Let op: het kan daardoor wel iets langer duren.

    Betalen

    2.1 Hoe kan ik betalen?

    Je kunt betalen via iDEAL, creditcard, Mister Cash, SOFORT Banking, PayPal, Belfius, KBC/CBC, Apple Pay en Klarna. Alle betalingen worden geregeld via Stichting Mollie Payments.

    2.2 Kan ik achteraf betalen?

    Uiteraard. Dit kan met onze Klarna achteraf betaalmethode.

    2.3 Hoe kan ik zien of ik betaald heb?

    Zodra de order is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Heb je na 3 uur nog steeds geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Verzenden

    Leveren

    Retourneren

    Beschadigd

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »